Wednesday, 9 November 2011

Aku janji dengan kau , kita jadi kawan dunia akhirat okay :)

 Aku cuma nak cakap yangg "Aku mintak maaf kalau selama kita kawan , aku ada banyak salah dengan korang semua . Korang kawan -2 aku . Takkanlah aku nak lupakan macam tuh jee . Akulahh manusia paling bodoh kalau aku lupa kawan aku sendiri . Sebelum aku kenal erti persahabatan , aku rasa macam kawan -2 tuh , patung mainan yang aku selalu hentak -2 dekat dinding kalau aku menangis . Tapi sampai sekarang pun , aku still buat benda yang sama . Kalau aku menangis , aku menangis sebab aku rindukan korang . Aku cuma tengok gambar  kita , menangis , dan aku ingat kat korang". Aku sayang korang sangat sangat . If tak de korang memang aku sengsara , siapalah yang tolong aku nanti , siapa yang ceria kan aku , siapa yang selalu ambil berat pasal aku selain dari kawan kawan aku :( Hidup aku lengkap kalau ade korang wehh. 


Aku nak tambah dekat sini sikit yangg "Aku bahagia kenal dengan korang . Walaupun kadang -2 kita ada gaduh , tapi kita tak pernah nak benci antara satu sama lain . Aku tahu , aku takk boleh jadi kawan yang baik untuk korang . Kadang-2 aku pentingkan diri sendiri kan ? Aku tahu korang kadang2 menyampah kan dengan perangai aku , tapi kita tetap bersatu :) Mmmuahh kat korang <3
  • Aku selalu susahkan korangg 
  • Aku takk angkatkan barang korang bila korang penat 
  • Aku tak belikan air untuk korang bila korang dahaga
  • Aku takk lapkan peluh korang bila korang berpeluh 
  • Aku takk lapkan air mata korang bila korang menangis
  • Aku takk ada banyak cerita untuk ceritakan kat korang
  • Aku takk tarik korang ke tepi bila kau nyaris-2 kena langgar dengan kereta 
  • Aku takk belanja korang makan bila korang takde duit dan korang lapar
  • Aku takk dapat tolong korang bila korang ada masalah besar 
  • Aku selalu lepaskan tangan aku bila korang pegang 
  • Aku tak boleh nak bagi korang gelak bila korang sedih 
  • Aku tak boleh nak kejar korang bila korang lari , merajuk 
  • Aku takk boleh nak picitkan badan korang bila korang letih 
  • Aku takk boleh nak topupkan korang bila korang ada emergency
  • Aku takk boleh nak belikan korang hadiah mahal -2 , lawa -2 untuk harijadi korang 
  • Aku takk boleh nak bagi  barang-2 aku buat kenangan 
  • Aku takk boleh nak tolong korang dalam exam sebab aku tahu aku tak pandai
  • Aku takk boleh nak belikan korang makanan bila korang lapar 
  • Aku takk boleh nak pegang tangan korang bila korang sejuk 
  • Aku takk boleh nak tangkap gambar dengan korang ramai -2 sebab aku tahu aku tak layak
  • Aku takk boleh nak gelak -2 dengan korang bila korang buat lawak 
  • Aku selalu kedekut bila korang mintak makanan or something dari aku
  • Aku buat korang marah , sedih , geram , benci kat aku
  • Aku pentingkan orang lain dari kawan kawan aku sendiri

Aku mintak maaf wehh ! Aku memang takk boleh buat semua tuh untuk korang . Tapi ada benda yang korang tak tahu , yang aku boleh buat untuk korang nanti . AKU AKAN JADI KAWAN KORANG SAMPAI BILA BILA. (INSYAALLAH)





Alololo korang semua comel :) 



Best friend Forever !


Woi manja , aku sayang kau ANIS !

BFF - 2008 until 2011 -


Amacam ? Lama takk ?
styleeeeeeee peace .


Kaki Gelak Gua !


Mmmuahh sikit <3



Dia ni kira boyprenn aku jgk *haha

                                                                        

Kau bawang putih ,
aku bawang merah !




Kawan Baik !


Suka tengok kau senyum :)




He Is My Best Friend :)



Kalau tak de dia memang tak 
cantik lah friend list aku :)


Dia ni memang suka
sakat aku :)


Tak kira lah orang nak cakap apa . 
Dia tetap kawan aku .



                                                                Tak de kau memang bosan 
                                                                         kalau Hang !         


Yeahh yeahh XD



Kau baik lah kawan ! 
Sayang kau !


MiraKiroro *


Takpayah nak cakap apa-2
Dia memang mulut murai :)


Aku ada Alya .#Kau ada ?



Semua ni kawan kawan aku . Memang aku tak kan lupa kan korang lah ! Korang memang THE BEST ! AKU SAYANG SAYANG KORANG SANGAT SANGAT <3



Aku rasa macam nak tambah lagi sikit lahh :) Boleh kan ? Haha
Semua orang dalam dunia ni , ada kawan ! Fuyoo - sampai ada yang terlalu ramai kawan sehinggakan lupa kawan lama . Tuh aku tak boleh nak komen apa -2 takut ada pihak yang terasa . 

Aku dah hidup 13 tahun , dan aku dah ada ramai sahabat doh :D Yang baik , comel , peramah , kuat berleter , jahat , garang , dan macam -2 lagi lahh ! Setiap orang yang aku jumpa bagi aku diorang kawan aku . Tapi tak taulah kalau diorang anggap aku kawan diorang ke takk kan :D 
Haha - aku tak kesahlahh , yang penting aku ada kawan dan kawan tuh berguna

Aku tau yang aku dah banyak buat salah dekat kawan -2 aku . Walaupun kesalahan tuh diorang tak nampak dan aku sendiri tak mengaku , aku betul -2 mintak maaf . Kawan -2 aku lahh tempat aku kongsi masalah kalau aku dah takde tempat nak mengadu , diorang tempat aku kumpulkan semua gelak -2 aku , diorang tempat aku lepak sama- 2 kalau bosan , gurau -2 senda dan diorang jugak lah tempat aku tagih kasih sayang kalau aku dahh takdee kasih sayang . Hmmm -.-

Bagi aku , kawan adalah antara orang yang rapat dalam hidup kita . Dan diorang mampu memahami kita . Sehinggakan ada yang memahami kita lebih dari keluarga kita sendiri . Aku berkawan , tak kira umur , darjat , paras rupa ataupun benda -2 yang menzahirkan niat aku untuk berkawan . #OkayyAkuJiwangg . Haha . 

Kadang -2 aku pernah terfikir , kalau ada kawan -2 aku yang dah takde dalam dunia ni , dan kawan tuh adalah antara yang aku sayang , aku rasa hidup aku dah tak bermakna dahh . Dengan Nama Allah , kehilangan seorang kawan yang aku sayang , macam aku hilang separuh nyawa aku sendiri . Aku takkan lupakan setiap kenangan aku dengan kawan -2 aku walaupun aku tak rapat dengan orang tuh . Andaikan kalau aku dahh besar , mungkin orang yang kita tak rapat dulu -2 , satu hari nanti dia akan jadi kawan kita dunia akhirat . Jadi bagi aku , tak kiralah betapa buruknya seorang kawan tuh ,Dia Tetap Kawan Aku !





I WILL ALWAYS BE YOUR BEST FRIEND !


So , kepada semua kawan kawan aku , aku mintak maaf sangat2 kalau ada buat salah kat korang selama ni yer :) Farah Zawani memang suka bergurau , maybe gurauan tu ada sakit kan hati korang , maaf eh :) if ayat aku kasar so sorry friends <3 aww aww . May Allah bless our friendship ties <3

Thanks baca blog aku weh ! Assalamualaikum , peace yaww !

No comments:

Post a Comment